Blunderen met emoji’s

Ze zien er zo leuk uit, en kunnen iets leuks, en soms handigs toevoegen aan je app. 😺 Top uitvinding hoor, maar ieder voordeel heeft zijn nadeel. 🤭 Er zijn van die momenten, even een app tussendoor beantwoorden, soms net te haastig, of je mikt simpelweg verkeerd met je vinger op het soms net te kleine schermpje. 😯 En tja, een leesbril is ook wel eens handig (ja, ik ben er ook aan toe), maar die heb je niet altijd bij de hand. Knijpen met je ogen, mikken met je vinger, het lijkt wel een soort roulette, emoji aanklikken en verzenden maar. 🙃

Maar oh oh, de totaal verkeerde emoji aangetikt, en tot overmaat van ramp zie je het te laat, pas uren later. 🙈 Een kussende smiley versturen aan juist degene waar het niet voor bestemd is waardoor je app ineens een heel andere indruk geeft, totaal de verkeerde dus. 😱En dan is er weer een nieuwe smiley, eentje met een rood hoofd, zweetdruppeltje op het hoofd, 🥵 niet te verwarren met de andere rode smiley met een rood, boos gezicht. 😡 Zo kun je jezelf heel lang afvragen waarom de persoon boos is, terwijl degene die appt gewoon aangeeft dat ze het heel warm heeft. 🤭

Achteraf kan ik er om lachen, maar soms heb ik de neiging om mijn nagels af te bijten als ik per ongeluk een verkeerde emoji heb gestuurd naar echt de verkeerde persoon. Blooper!🤪 Maar gelukkig overkomt het ons volgens mij allemaal wel eens, toch? Voor nu kijk ik even extra goed voor ik te snel een app verstuur en er rare dingen ontstaan. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol kan houden. 😁

Liefs,

Joosje

8 gedachtes over “Blunderen met emoji’s

  1. 🥵<—- whoooooohahahaha die had ik nog niet gezien, denk de familia ook nog niet, hahahaha

    goed, die gaan we er even ingooien, mijn ouders zijn bijna op plaats van bestemming met nog steeds over de 30 graden ergens in Spanje 😉

    Verder, pffffff ja vast, maar ik draag tegenwoordig altijd een bril dus uhm… was niet zo hoor, ook zoiets als nodig en nou ok.. ben toch bijna 50…

    x

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.